از 26 اسفند 92 تا 8 فروردین 93، 9هزار و 311تماس در رابطه با اطلاع رسانی،  پیشنهاد و انتقاد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و جاذبه های گردشگری در سامانه 09669 به ثبت رسیده است.

به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 3هزار و 350مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.

همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 2 هزار و 366 مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و 120مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 971 مورد، سایر موارد با 277مورد و صدور اسناد 237 مورد، اماکن اقامتی با 749 مورد،  اماکن پذیرایی با 55مورد، دفاتر خدمات مسافرتی با 50 مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.

بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور 114 مورد شکایت در سامانه 09669 به ثبت رسیده که شامل 37 مورد شکایت از هتل ها و37 مورد از دفاتر خدمات مسافرتی، 7مورد از اماکن پذیرایی بین راهی، 3 مورد از اماکن پذیرایی درون شهری، 15 مورد از سایر موارد، 10 مورد از جاذبه های گردشگری، 3 مورد از هتل آپارتمان های بوده است.

همچنین 5 پیشنهاد در رابطه با اماکن اقامتی، 1 مورد برای اماکن پذیرایی، 4 مورد برای جاذبه ها و 6 مورد برای سایر موارد در سامانه 09669 به ثبت رسیده است.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 139301092